We zorgen ervoor dat je bestelling veilig, snel en zorgvuldig wordt geleverd. Hieronder zie je per situatie welke vervoerder wordt ingezet:
Regio | Type zending | Vervoerder |
Nederland & België | Standaard (tot 30 kg) | DPD |
Speciaal transport (tot 30 kg)* | Transmission (Bode-Scholten) | |
Zending boven 30 kg | Transmission (Bode-Scholten) | |
Overige landen | Standaard (tot 30 kg) | DPD |
Speciaal transport (tot 30 kg)* | UPS | |
Zending boven 30 kg | Dachser |
* Denk aan producten zoals power stations of batterijen.
DPD
Je ontvangt een e-mail met het verwachte bezorgmoment. Vaak kun je het tijdvak of afleveradres nog aanpassen.
UPS (alleen buiten NL en BE)
Levert zendingen met extra zorg. Je krijgt een trackinglink zodra de bestelling onderweg is.
Transmission (Bode-Scholten)
Je ontvangt een tijdvak voor levering. Zo weet je precies wanneer de bezorger langskomt.
Dachser
Stuurt je per e-mail een voorstel voor de leverdatum. Past het niet? Dan wijzig je dit eenvoudig via de link in de mail.
We doen er alles aan om het bezorgproces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Heb je vragen over de levering? Neem gerust contact met ons op.
We doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket op tijd te bezorgen. Soms kan het voorkomen dat we je pakket toch niet op tijd bij jou kunnen leveren. Wil je de status van je pakket weten, neem dan contact op met de klantenservice.
Jazeker, producten met een gewicht tot 20 kg kun je ophalen bij een servicepunt. Geef in het bestelproces aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een servicepunt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze vaak de eerstvolgende werkdag ophalen. Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling is afgeleverd bij een servicepunt. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen nadat deze is afgeleverd bij het servicepunt.
Het is mogelijk om jouw bestelling bij ons magazijn in Berkel en Rodenrijs af te halen. Zodra je de online bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt afgerond, dan zal ons magazijn jouw bestelling zo snel mogelijk verzamelen en klaarzetten zodat jij het kan komen ophalen. Via e-mail zul je afhaalinstructies en de adresgegevens van ons magazijn ontvangen. Wil je van tevoren weten of jouw bestelling dezelfde dag nog afgehaald kan worden? Neem dan contact op met onze klantenservice of chat met één van onze specialisten.
FOX Global Logistics B.V.
Nobelsingel 15, 2652 XA Berkel en Rodenrijs
Ja dat kan. Je kan tijdens het bestelproces aangeven dat je het wilt ophalen in de concept store. Meestal ligt je pakket binnen 1-2 dagen klaar om afgehaald te worden. Vanzelfsprekend wordt je per mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Wil je van tevoren weten wanneer jouw bestelling afgehaald kan worden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij hebben niet al onze producten in de Concept Store staan. Wil je het product bekijken, neem dan contact met ons op via +31(0)223788118 of per e-mail via klantenservice@solarpowersupply.nl. We kunnen het product doorgaans binnen 1 - 2 dagen in onze Concept Store beschikbaar hebben. Zo ben je er zeker van dat het product op voorraad is en voor je klaar ligt. Deze service is gratis en geheel vrijblijvend.
De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22:00 uur 's avonds. Hierna is het mogelijk om je pakket te volgen.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen wij helaas niets meer wijzigen.
Ondanks dat wij er alles aan doen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Meld dit zo snel mogelijk na ontvangst bij onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product ontvangt.
Ondanks dat wij er alles aan doen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Meld dit zo snel mogelijk na ontvangst bij onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt. Geef op het retourformulier ook duidelijk aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.