Bij Solar Power Supply kun je een artikel binnen 30 dagen na ontvangst gratis ruilen of retourneren, mits je de producten terugstuurt in de staat waarin ze geleverd zijn. Je ontvangt dan een retourlabel van ons, zodat je je bestelling kunt retourneren. Na 30 dagen wordt je product altijd vervangen. Een terugbetaling na 30 dagen is niet meer mogelijk.
Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 3 opties:
- je product gratis ruilen voor een ander product;
- je product laten testen, repareren of vervangen;
- je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.
Voor een snelle en correcte afhandeling van je retourzending zijn de volgende punten van belang:
- Verstuur de product(en) met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking. Je mag onze producten thuis bekijken, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt.
- Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat, omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, kunnen we kosten in rekening brengen.
- Je kunt binnen 30 dagen, nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden via het online retourformulier. Deze vind je in je eerder ontvangen bestelbevestiging.
- Op tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten.
- Na het aanvragen van je retour, ontvang je van ons een verzendlabel en een RMA pakbon voor een snelle verwerking van je retour in ons magazijn.
Zodra wij je product(en) ontvangen, wordt het in ons magazijn getest. We streven ernaar om je retour binnen 5 werkdagen te verwerken.
Ondanks dat wij alles in het werk stellen om elke bestelling werkend en compleet te leveren kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt.
Is je product defect en denk je dat dit komt door een product- of fabricagefout? Dan controleren wij graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Meer informatie over garantie en reparatie vind je hier.
Heb je nog vragen, bekijk dan de veel gestelde vragen op onze website.
Je kunt je retour aanmelden in het online retourformulier. Deze vind je in je eerder ontvangen bestelbevestiging.