Garantie en reparatie

Bij Solar Power Supply staan we voor kwaliteit. Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Je krijgt bij ons daarom standaard 2 jaar garantie op je product. Wanneer de fabrikant kiest voor een langere fabrieksgarantie, vind je dit terug in de meegeleverde documentatie van het artikel. 

Blijkt je product toch onverhoopt defect te zijn, dan kan je er zeker van zijn dat we dit voor je op gaan lossen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt, waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.

Wat moet je nu doen?
Een reparatie binnen de garantietermijn is mogelijk. Hierbij is je factuur of orderbevestiging het garantiebewijs.

  • Vul het retourformulier in. (Deze vind je in je bestelbevestiging). Geef daarbij duidelijk aan wat er mis is met het product. 
  • Na het invullen ontvang je een bevestiging per e-mail. 
  • Binnen 1 werkdag wordt er contact met je opgenomen en ontvang je een retourlabel en een RMA pakbon. 

Wanneer je product stuk is gegaan door verkeerd gebruik of ongeautoriseerde reparaties, dan is de garantie hierdoor vervallen.

We begrijpen dat een defect product al vervelend genoeg is. Je kan er van uit gaan dat we er alles aan doen om je product weer zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen. Ben je toch nieuwsgierig naar de status? Neem contact met ons op en je hebt direct antwoord.

iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal American Express Apple Pay Bank transfer
© 2013 - 2024 - Solar Power Supply B.V.